Chocolicious

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Malin - 11 april 2012 19:45

Nej, nej och åter nej!!!!


Pga min nyss genomgångna feber episod bestämde jag mig för att efter två vilodagar longera Jerez en stund på banan så han fick röra lite på sig.

Skrittade igång och planerade att köra ett kortare pass. Jerez satte väldans fart och brallade och for i början innan han taggade ner. Å vad ser jag när han taggar ner...jo att han rör sig krackigt bak. Ägnade en lång stund åt att kika från båda hållen och i samtliga gångarter. Jättesvårt att säga, men jag tror att antingen är det båda bak, eller mest vänster bak iaf.

I galoppen vill han inte sätta under sig ordentligt utan han ställer sig lite utåt och släpper bakdelen för att slippa sätta in under sig.


Får känslan av att det kan vara det här som jag känt av i form av bettproblem och att han inte riktigt vill trampa in under sig på volten, vilket jag tolkat som lite träningsvärk   


Pratade med Erika när hon kom till stallet och hon lovade att kika imorgon, så får vi se vad hon säger.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards