Chocolicious

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Malin - 17 februari 2014 22:32

...för här kommer svenska attacken   

Eller nja...nu tog jag väl i ganska i överkant. Är iallafall på plats i Stöten och har idag njutit av sovmorgon följt av en gemensam och trevlig frukost.

Därefter begav vi oss mot backarna för att väcka upp utförsåkningsnerverna igen. Är alltid lika spännande att känna hur kroppen hittar kunskaperna någon stans långt bak. Hade helt makalöst väder idag med mestadels blå himmel och solsken, samt ett par grader kallt.

Så idag blev det utför för hela slanten, och det känns i mina ben vill jag lova. Har dessutom gått omkull ett par ggr, så det kan ju bidra till smärtan. Räknade ut att jag kört ca 1,5-2 mil slalom idag, och det var ju inte i går jag gjorde det sist.


Lite bilder...



Vy från vår stuga....

 


På toppen....med en makalös utsikt....

 

 Å så jag och sambons brorsa förevigade innan vi kastar oss ut för Mormors Störtlopp....  

 


Nu tar vi kvällen och imorgon ska vi få ännu bättre väder och hinna med båda lite utför och lite längdåkning...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards