Chocolicious

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Malin - 1 januari 2015 13:00

Så startar vi ett nytt år och för min del är jag faktiskt inne på mitt fjärde år med bloggen - tänk vad snabbt tiden går och ffa vad mycket som har hänt på de här fyra åren!

Erbjöd mig själv lite sovmorgon idag, ett beslut som jag tog inatt när vi åkte hem från nyårsfirandet. Med plusgrader och isgata insåg jag att det inte skulle vara aktuellt med ridning idag på morgonen. Å mycket riktigt, det var blankis när jag vaknade imorse. Fick åka i 20km/h till stallet och bilen var som en smörklick i en stekpanna. Knappast läge att ge sig ut varken på de fyrbenta eller med bil och släp.


Så jag mockade, fixade med maten och kikade till mina fina killar som verkade njuta av att leka i hagen. De ägnade sig åt fånga grimman leken när jag kikade på dem - godingarna!

Bjuder på lite härliga busbilder som vi tog för ett par dagar sedan, när det fortfarande var kallt och vitt.

Idag var det mest brungrått och blött....


           


Efter lek och bus blir man dock hungrig...tur det finns mat! 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards