Chocolicious

Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Malin - 19 juni 2015 21:00

Tidig morgon i stallet med utsläpp av samtliga hästar. Släppte ut alla utom mina två. Tog ut Nero på gången och ryktade honom ordentligt. Mysigt tyckte Nero som stod och halvblundade...

 

Släppte ut honom med lite hö och fnissade åt honom när han rejsade runt och sprang av sig lite extra energi. Knäppte en fin midsommarbild. Tyvärr med ett täcke på pga vädret, annars hade det blivit top notch!

 

Dino fick lite TLC idag med knoppning av man och pannlugg och extra rykt. 

 

Snyggaste killen min...med snygga knoppar!

 


Idag fick det bli premiär för tömkörning för Dino. Å som han skötte sig. Han har aldrig haft tömmar över ryggen, aldrig gått runt med mig snett bakom och har heller aldrig haft styrning via ett bett i munnen. I början var han lite fundersam kring vad jag ville, men det dröjde inte innan poletten föll ner och han skrittade runt ridbanan i båda varven och jag kunde korrigera honom med lätt kramning i tömmen. 

 


Sötaste killen såg dock ut som Blondinbella på midsommarparty när jag tog ur knopparna....fniss

Resten av dagen har ägnats åt midsommarfirande med minigolf, kortspel och gott att äta och dricka. 






Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards