Chocolicious

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Malin - 9 mars 2016 21:34

Inget jobb för min del idag, innebär att jag har hunnit med en hel del. 

Njöt av lite sovmorgon och att kunna läsa bok en stund i lugn och ro. Efter frukost blev det en tur till Ica för veckohandling. Stötte ihop med Madde och fick en trevlig pratstund. Vidare hem för lunch tillsammans med pappa, bjöd på pannkakor.


Efter avslutad lunch började vi då äntligen med projektet som jag väntar på...mitt egna stall!!!


Har ju en befintlig gammal ladugård som står där idag, och den ska rivas för att lämna plats åt nybygget. Å idag började vi riva...


 

Eldade även upp en hel skulle med 30år gammalt hö 😁 

 


Stallet därefter och idag blev det uteritt med Nero. Vårkänsla trots snön då solen skymtade och takdroppet satte fart. Red i dressyrsadeln idag med fokus på lösgjordhet och bärighet. Fortsatte jobba med våra enkla byten...å kunde inte låta bli att prova ett rent byte även idag. Duktiga killen!

 

Tillbaka i stallet tog jag in bägge killarna. Dino hade fått ett snyggt bitsår på bringan som jag tvättade rent. Är väl storebror Nero som tröttnat på sin lillebror! 



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards