Chocolicious

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Malin - 5 februari 2016 21:50

Ledig fredag med härligt väder, kan knappast bli bättre. 

Sovmorgon och frukost med mina busbjörnar innan stallet lockade. Eftersom Nero blev behandlad av Pia igår så stod skritt på schemat, å idag slog jag tre flugor i en smäll när jag tog med mig båda killarna på en promenad i det sköna vädret. 

Duktiga killar som knatade på i lagom tempo. De är dock ganska underhållande, Dino är alltid väldigt pigg och ofokuserad i början. Han ska gå precis på mig och studsar som ett föl. Nero han lunkar på en meter bakom och funderar över livet. Halvvägs in i promenaden så vänder det. Då har Dino gjort av med överskottsenergin och går plötsligt 1m bakom mig, å istället kommer Nero in i andra andningen och driver på med stora steg. 


Promenaden förlöpte iaf utan missöden. Vi mötte en bil, och båda killarna stod snällt vid kanten och väntade. 

     

Har ägnat resten av dagen åt storhandling och hemmamys. Så skönt med ledig tid tillsammans med sambon och katterna. 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards