Chocolicious

Alla inlägg den 31 augusti 2017

Av Malin - 31 augusti 2017 22:15

Omvända roller idag då Dino fick vila och Nero och jag red en tur till Lanhöjden och tillbaka.

Vi fortsätter så sakteliga att öka upp träningsmängden och än så länge känns det bra. Det är klart att han känns lite stel, men det är inte så konstigt och blir bättre när han blir varm i musklerna. Mycket töjande rörelser i skritt för att mjuka och stretcha genom musklerna så han är varm och mjuk innan vi rullar över i trav. Samma arbete där och sedan lite galopp. Avslutar med att trava av och sedan skritt loss ordentligt.


Än så länge har inte älgfluge-plågan varit så svårt. Ser några enstaka som landar på Nero, men än så länge klart hanterbart.

Imorgon är jag ledig, vilket jag verkligen ser fram emot. Båda killarna ska motioneras och sedan planerar sambon och jag en tur till Hjortkvarn för att säkra upp vinterns förråd av hasselnötsglass....mums!


Bjuder på en fin höstig bild på Dino från tävlingen...

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards