Chocolicious

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Malin - 6 september 2011 19:57

Usch å fy vad trist det är att vara förkyld. Väntade bara på att det skulle komma till mig eftersom allt och alla runt omkring är sjuka. Har jobbat hela helgen med snörvlande och febriga arbetskamrater och hemma har sambon legat däckad i detsamma  

Kände mig lite ruggig igår kväll och imorse var jag täppt i näsan och fick värmevallningar vid ansträngning. Dock tror jag inte att jag har någon feber, så jag hoppas vi kan reda ut detta ändå. Tog en lugn förmiddag i soffan med fleecepläden och en god bok.

Kändes lite bättre på eftermiddagen så jag tog en sväng till stallet och en uteritt med Alcytano. Körde ett lagom pass med mycket trav och galopparbete. Det kändes riktigt trevligt eftersom han för en gångs skull inte låg på bettet som en tok. Efter ridturen tog jag en mysstund med Jerez och borstade inne i boxen. Finaste killen   Blir alltid lika varm o hjärtat och glad i sinnet när jag kommer till stallet och möts av min stjärna!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards