Chocolicious

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Malin - 1 maj 2013 22:30

Idag återvände jag till jobbet igen, är ju fortfarande ganska förkyld, men har ju ingen feber längre.

För att inte ta ut mig fullständigt så fick Nero ha vilodag idag. Borstade och myste en stund på eftermiddagen. Tycker han börjar se lite tunn ut igen, så nu ökar vi på med soja igen då. Det är en svår balansgång att han får i sig tillräckligt, men att han inte blir hyper.

Men den här tiden på året är svårast, eftersom gräset inte riktigt kommit igång än, och de fäller och växer ofta lite på vårkanten. Så då får man vakta. Nu är Nero ganska lätt att se på, han blir lite insjunken vid manken och ser tunn ut över rygg och rumpa ganska fort, så då hinner man fodra på innan han tappar ur för mycket.


Tänkte visa vad jag shoppade på GHS efter många om och men;



En Lamicell Master hjälm blev det...har ju hunnit rida i den ett par ggr nu och är mycket nöjd med passform och att den är så lätt.

 


En ny svart tävlingskavaj med vita passpoaler. Ni får se bättre bilder på helheten på söndag!

 


Två piketröjor med hästmotiv från Horseware.

 



Rundsydda svarta lädertyglar att matcha till mitt rundsydda träns.

 


Svarta och vita benlindor...går alltid åt!

 


Å så mitt nya DYRA blingschabrak från Anna Scarpati....

 


Ett par Pikeur i denna färgkombinationen, fast ett par Lugana och inte Candela som visas på bilden.

 


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards