Chocolicious

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Malin - 11 september 2014 23:22

Japp... Idag hände det :-D
Som att vända blad i en bok så bestämde sig Cesar för att han skulle göra som matte sa idag. Så direkt från stallet, ner till ridbanan och rakt in i transporten utan att blinka B-)
Duktiga killen!!!
Så vi gick in och ut ett antal gånger utan problem, å smaskade på äppelbitar. Sen var vi nöjda för idag och Cesar fick återvända in till boxen. Borstade och pillade en stund så han verkligen kände hur nöjd jag var med dagens jobb.

Sen var det Neros tur och idag blev det en uteritt för vår del. Mycket otäckt att titta på. Först mötte vi kossor som Nero blev väldigt rädd för, så matte fick hoppa av och leda honom förbi det otäcka. Sen kom vi till träbron, då hoppade jag av igen och ledde honom över. Avslutningsvis tjafsade vi om en passage där Nero tyckte att det var ett dike, vilket jag inte höll med om. Efter mycket om och men kunde vi dock passera fram och tillbaka på min inrådan.

Ringde till Karlstads hästsjukhus och bokade tid för borttagning av vargtanden på Cesar. Så nu fortsätter vi att lasta dagligen så vi befäster detta!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards