Chocolicious

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Malin - 3 juli 2015 22:15

Fortsätter i samma tempo som under gårdagen. Jobbade 7-16 idag och åkte därefter direkt till stallet. Lycka idag då Anna överraskade mig med att ha mockat och fixat färdigt allt i stallet åt mig   


Så jag kunde hämta in Nero från hagen och vi valde att rida ut idag. Fick en riktigt härlig tur i skogen idag där Nero kändes superfin. Riktigt bra tryck i gångarterna idag och  med väldigt mycket flow. Fick en riktigt fin känsla inför helgen tävlingar. Efter avslutad ritt fick det bli ordentligt dusch med schamponering och sen ägnade vi en timme åt att beta gräs och torka samtidigt. Tror Nero var ganska nöjd med den aktiviteten.


På med flugtäcket så fick han komma ut till Dino och äta eftermiddagshö i hagen.


Smorde lädret och förberedde det jag kunde inför morgondagens starter.


Målet med helgens tävlingar är att vi ska försöka placera oss. Han har känts så fin sista veckan, att om det bara håller ihop på tävlingen borde det vara möjligt.


Vidare från stallet för att köra lite mer hö....


 


Sambon passade på att fota Bagheera lite i det fina vädret....mattes bebis!

   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards