Chocolicious

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Malin - 10 juli 2015 21:30

Ibland får man helt enkelt vara lite snabb i vändningarna. Idag stod sovmorgon på schemat, något som jag sällan unnar mig nu för tiden. Är morgonpigg av mig egentligen men ibland tycker även jag att det är lite skönt att dåsa i sängen. Fick bli en tur att hämta ut paket och storhandla på förmiddagen. Hade ju köpt två stycken höst/vinterjackor på rea som kom idag. Min favoritjacka från Mountain Horse...


   


Köpte även med oss 30 liter jordgubbar hem, så nu har vi lite att syssla med.

Fick således bli en sväng till stallet på eftermiddagen. Skyndade mig med stallgörat och sen hämtade jag Nero för att dressyrpass på banan. Idag red vi igenom kroppen med grundläggande mjukgörande övningar. Mycket öppna, sluta och skänkelvikningar i ffa trav. Jobbade med att hitta schvunget genom hela ryggen och få honom ordentligt loss i sidorna.


På kvällen hade vi mamma, pappa och syster med sambo på grillkväll. Gott och kul att spela lite Besserwisser...även om jag tyvärr inte vann   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards