Chocolicious

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Malin - 4 februari 2015 22:53

Jag bara älskar vintern som den är just nu. Dvs massor med snö, ett par grader kallt och ljust längre och längre på eftermiddagen. Sov ju till lunch idag efter nattens jobb. Till stallet vid 14-tiden och startade med att mocka.

Har ju inte uppdaterat er i hur det går med Dinos bädd i boxen. Är såå nöjd, han är den perfekta bäddhästen och idag tar det mig sammanlagt 15 minuter att mocka till båda killarna, mot 40 minuter tidigare.

Hämtade in Nero från hagen och Anna hämtade Jacke och släppte samtidigt in Sparven till Dino så dom kunde leka medan vi red ut. Yises vad kul dom hade - sötnosarna.

Anna och jag red en ganska lugn tur, Nero kändes rätt mörkt efter igår och det var duktigt med snö i skogen.

Väl hemma från stallet blev det ombyte och på med skidkläder. Blev en timmes längdskidåkning tillsammans med sambon. Så kul att komma ut lite i spåret igen. Men jag lär känna av det imorgon.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards