Chocolicious

Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Malin - 26 januari 2017 22:30

Idag var det plusgrader på morgonen och en el av isen hade faktiskt börja smälta undan. Nero och jag red ut tillsammans och idag fick det blir en lite längre tur. Nero kändes pigg och arbetsvillig, har kanske gjort honom gott med en lite mindre vila. Idag red jag på vanliga tredelade bettet med fasta ringar och remontet. Börjar ju närma sig tävlingssäsong igen, så det är bra att börja vänja in igen.

Fick till en bra känsla längs passet och vi kunde jobba mycket både med öppna, sluta och övergångar i samtliga gångarter.


Prinsen och jag...

 

Avskyr vädret som är just nu. Antingen vill jag ha mycket snö och kallt, eller så kan det bli vår och barmark. Detta ständiga växlande som bara innebär glashala vägar och skittråkigt underlag är ju knappast någon dröm.


Dinobus har sin sista vilovecka framför sig och sedan sätter vi fart på arbete igen. Ska bli spännande att se hur han känns, å dessutom mätdagss till veckan igen, så ska vi se om det hänt mer där nu när han har fått vila sig lite.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards