Chocolicious

Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Malin - 23 januari 2017 23:30

Idag mådde jag bättre än igår, men känner mig mer tät och tjock bakom näsan och ner i luftvägarna. Så jag undvek att rida idag, men Nero fick ett kortare tömkörningspass på ridbanan. Bara så han fick mjuka igenom musklerna lite. Jobbade i skritt och trav.


Har även hunnit med ett besök hos barnmorskan för cellprov, vilket gick bra.

Resten av dagen har jag vilat med en bok i soffan för att samla krafter inför att börja jobba imorgon igen.


Å när jag i godan ro sitter i soffan med boken så känner jag att det börjar pirra och klia på ryggen. Besvären tilltar och det kliar plötsligt hysteriskt över båda rygg, bröstkorg, mage, armar och nacke.

Tar av mig kläderna och ser att jag är full i nässelutslag som flyter ihop till stora urtikariafält.


Suck...


Av med kläderna och så började jag smörja med kortisonsalva i hopp om att det ska lindra något. Har ingen aning om vad jag reagerat på, men kliar gör det.

Så får vi se om det lugnar ner sig eller om jag får komplettera med Betapred.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards