Chocolicious

Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Malin - 13 mars 2017 20:45

Idag var det inte något roligt väder ute när jag slutade jobbet. Snöblandat regn, runt nollan och blåst.

Hade insläpp av samtliga hästar, så jag skyndade mig att mocka till mina killar och tog sedan in samtliga.


Nero på gången för dagens arbete, longering på ridbanan. Den hade tacksamt nog torkat upp en del och kändes idag ganska sviktig och trevlig. Nero fick jobba loss i både trav och galopp, å man märker att det släpper en del spänningar eftersom han kickboxar med frambenen och frustar mycket. Nyttigt arbete med andra ord. Tyckte han såg väldigt fin och avspänd ut mot slutet. Får se hur han känns under sadeln imorgon!


Bjuder idag på lite bilder från helgens dressyrpass med Nero...


                           


Tar galoppbilderna imorgon tror jag...

Han är så fruktansvärt ful i remontnosgrimma, men det är det han verkar funka bäst på, så då får funktion går före utseende! Har äntligen beställt ett tävlingsträns till Nero, ett rundsytt remont från Premiera. Hoppas det kommer snart så vi hinner rida in oss innan årets tävlingssäsong drar igång!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards