Chocolicious

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av Malin - 23 mars 2017 20:30

Ledig dag som spenderats på allra bästa sätt.

Promenad på förmiddagen i det fina vädret. Lite kallt men strålande solsken och klarblå himmel...

Hittade tussisar   

 


Efter promenixen blev det mys med björnarna som idag spenderat mycket tid utomhus i det härliga vädret. Månse tog en mysnap med matte i sängen...

 


På eftermiddagen väntade stallet. Rebecca skulle komma vid 18-tiden och jag hade insläpp på min agenda. Så först fixade jag med mockning, mat och vatten. Hämtade sedan in Nero för ett dressyrpass på ridbanan. Tyckte han kändes ganska så fin idag, härligt! Red lite delar ur MSVC1 som vi ska starta nästa helg, å det känns bra. Så återstår det att se hur det går på tävlingsbanan.


Dino fick vila idag eftersom jag inte visste om det skulle bli ridning när Rebecca kom, och vi har inbokad dressyrträning imorgon.


När Rebecca kom så kollade vi båda sadlarna på båda killarna. Å hej vad Dino ändrat sig. Han behöver numera inte längre ha pad under hoppsadeln utan den passar som den är, Nero ska fortsatt ha paddat bak.

Vad gäller dressyrsadeln så har nu hästarna växt isär för mycket, så nu får jag försöka hitta en egen dressyrsadel till Dino, då han behöver ha en annorlunda stroppisättning än vad Nero har, och dessutom annorlunda stoppning.

Vill dock ha samma sadel som jag redan har, eftersom den är helt underbar och jag trivs så bra i den. Så nu blir det att leta sadel igen...suck!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards