Chocolicious

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Malin - 6 november 2011 12:30

Suck...vilket hopplöst beroendeframkallande spel det är! Så roligt och stundtals klurigt att komma på roliga ord som ger massvis med poäng. Fördelen är att man ständigt har spelet igång, och att man kan göra annat under tiden eller emellan! Det är väl kanske även tillgängliheten som är nackdelen. Dvs att man spelar jämt! Men för mig som är vansinnigt road av alla vanliga spel, och älskar alfapet och TP och monopol...u name it så passar det perfekt!


 


Adda mig gärna så vi kan spela; ChocoliciousMe



Annars då...har jobbat natt och sov således till lunch idag. Ägnade eftermiddagen åt att städa huset och åkte därefter till stallet för att mötas av...ja ni kan ju gissa!


Mr smutsgris stod och tittade på mig med oskyldig uppsyn när jag kikade in i boxen. Så det var bara att skrida till verket och putsa så dammet yrde. Dock verkar han uppskatta skrubbningen för han står med halvslutna ögon och myser när jag går loss över bogar och hals. Det är mattes guldpojke det   


 


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards