Chocolicious

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Malin - 19 november 2011 21:45

Skönt med treledig helg för man hinner så mycket mer än annars. Idag tog vi tidig morgon och sambon började med att sätta ihop gårdagens införskaffade garderob och jag tog en promenad i solskenet. Åt en mysig frukost och tog sedan en sväng ut i förrådet för att påbörja städning och röjning av allt som inte ska vara där. Fyllde två släpkärror med prylar som skulle bort och nu har vi plöstligt massvis med plats för allt annat. Nu återstår det att sätta upp garderober och hyllplan så vi kan få undan allt som står på golvet.


Åt god lunch och tittade på skidorna som gick på förmiddagen. Smidigt med inspelningsboxen så man kan titta när det själv passar  


Tog en sväng ut i skogen och plockade lite tallris för att göra en krans till dörren samt mossa till att göra lite dekorationer inför advent. Så nu ska jag bara hinna med att pyssla med allt detta. 


Stallet tog jag när mörkret fallit och hästarna ätit färdigt eftermiddagsmaten. Möttes av en helt hysteriskt smutsig Jerez som verkligen lagt ner sin själ i att gnida in leran över hela kroppen. Manen var som en stor lerkocka. Så det var bara att sätta igång att reda ut. Resten av stallets invånare bara skakade på huvudet åt oss där vi stod i lerdimman och umgicks. Jag och min pållis   Jaja, han blev ju ren tillslut iaf!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards