Chocolicious

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Malin - 15 november 2011 19:52

Jaha...ytterligare en dag med tidigt morgon. Till min stora lycka så hade motorvärmaren inte skött sitt jobb imorse och jag fick således skrapa rutorna på bilen, vilket jag avskyr!


Åt lunch i matsalen med Lena, gott och trevligt att komma ifrån avdelningen och få äta i lugn och ro med salladsbuffe till maten! På eftermiddagen hade vi utbildning på vår VAC-pump! Riktigt bra utbildning där vi dessutom bjöds på godis i form av Daim, Riesen, Werthers samt kexchoklad....mums  


Stallet efter jobbet och idag hade jag bara en halvsmutsig häst, yihaa..lyckan ar fullständig! Längtar efter att få sätta igång och jobba Jerez igen, dock kan jag väl villigt erkänna att det på sitt sätt är väldigt skönt att slippa ge sig ut och rida i mörker och kyla när man jobbat fram till 16. Förhoppningsvis hinner det komma lite snö tills jag ska börja rida vid årsskiftet igen, så det lyser upp omgivningen lite!


Skönt att komma hem och ta på sig myskläder och sjunka ner i soffan med fleecepläden virad omkring sig. Har dessutom lyckan att ha sovmorgon imorgon bitti eftersom jag jobbar kväll, så det ska bli så skönt att hinna ut och få lite dagsljus på sig!


Mammas finaste killar har mys på torktumlaren   På ett av kissarna högt älskat schabrak!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards