Chocolicious

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

OS-SILVER!!!

Av Malin - 31 juli 2012 20:47

Vilken fantastiskt fin insats av Sara Algotsson Ostholt och Wega...ritterna gav rysningar äver hela kroppen, för att inte tala om spänningen innan sista bommen rullade ur...! Men men, här ska vi inte sörja ett guld utan fira ett silver!

STORT GRATTIS till en kanonprestation!


   

Bilder från google.se


Idag har det varit en något lugnare dag än igår.

Bagheera verkade vara tillbaka till i sitt vanliga jag idag, bortsett från att han fortfarande inte vill prata, och när han försöker så kraxar han. Fick gå ut en sväng och verkade njuta av det i morgondaggen.

Har jobbat 7-14 idag, efter jobbet bar det av till stallet där Nero hade haft en bra dag i hagen utan sitt Vetranquil. Varit lagom lugn utan att ha legat ner.

När jag mockat och fixat med maten så tog jag med honom ut på lite grönbete på lina. Ingen såg nöjdare ut än Nero. Som han tuggade och njöt av att få spankulera omkring med allt det goda gräset som bredde ut sig framför honom.


Var enl Putte ganska halt imorse när han gick ut till hagen, men på eftermiddagen är han ohalt, vilket stärker min tanke om att han svarar väldigt bra på butta och således är nästan smärtfri när effekten sätter in.


Ska ringa till vet imorgon och diskutera fortsättningen, hur vi ska göra med sjukhage/större hage beroende på hur han reagerat på buttan, samt om det är läge att ta ut en equiterapeut för lite genomgång.

 
 
Ingen bild

Boel

1 augusti 2012 09:54

Krånligt med din pållis. men hoppas allt kommer lösa sig med equiterapeut besök. Ja visst var våra fälttävlans killar och tjejer duktiga. men ajg har nog aldrig hojtat så sim när bommen för på sista hindret för Sara.

Malin

1 augusti 2012 16:35

Ja en riktigt rysare för oss inbitna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 24 september 2017 21:02


Stallet på förmiddagen idag då jag skulle jobba extra på eftermiddagen. Nero skrittades till Nysäter och tillbaka, idag var det lite mera drag under galoscherna, men efter några tillsägelser och lite mer fokuserat arbete så skrittade han hemåt. Är ...

Av Malin - 23 september 2017 20:45

Älgjakten närmar sig med stormsteg och idag tog pappa och jag en sväng till skogen för att röja iordning vid passen och se till att allt är helt och i ordning.       Stallet idag väntade uteritter med båda killarna. Dino och jag red halvvägs...

Av Malin - 22 september 2017 20:45

Så härligt att få vakna upp imorse och veta att jag är ledig. Ägnade förmiddagen åt mina pållisar som fick varsitt ridpass. Dino fick ett pass på ridbanan idag, där fokus låg på att rida igenom programdelar till nästa helgs tävling. Dino skötte sig f...

Av Malin - 21 september 2017 20:30


Även idag jobbade jag hela dagen och åkte till stallet direkt efter jobbet. Var på kurs i Örebro och vart således lite sen. När jag fixat färdigt i stallet och skulle hämta mina killar från hagen så är det en varg på gärdet, ca 50m från mina pållis...

Av Malin - 20 september 2017 20:30


Även idag jobbade jag fram till kl 17 och hade däreter insläpp i stallet på min agenda. Blir ganska långa dagar hemifrån när jag åker vid strax efter kl 7 och är hemma igen vid 20-tiden på kvällen. Idag hade Dino vilodag och Nero och jag skrittade ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards