Chocolicious

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Malin - 20 december 2012 23:45

Då var den avklarad för vår del :-)
Vi tränade för Anna Aneheim idag och Nero skötte sig jättebra och vi fick massor med goda råd. Passet började med att jag fick presentera oss och sedan skrittade vi igång. Fick visa lite övergångar mellan skritt och trav, samt visa upp gångarter. Fokus under passet låg på att hitta bra framåtbjudning, snabbare reaktion för skänkeln och att matte skulle våga sitta lite tyngre i sadeln ;-)


Avslutade passet med att jobba med galoppen, och ffa högerfattningen. Fick jobba en hel del innan vi fick igenom så han fattade rätt. Så det blir till att fortsätta jobba med övergångar, fattningar och reaktionen för hjälpen. Dessutom ska jag fokusera på mina axlar och min vänstra handled, dvs min ekorretass :-D


Nero var både trött och rejält svettig när vi återvände till stallet. Duktig kille <3


Nu väntar tre nätters jobb för min del!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards