Chocolicious

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Malin - 30 december 2012 17:19

Stallet på förmiddagen där jag började med att hämta in Nero från hagen. Han såg ganska blöt och lite eländig ut trots täcke med hals. Hade tagit med mig en apelsin idag som Nero mumsade på när jag hämtat in honom. Borstade och klädde på oss, och sedan gick vi försiktigt ner till ridhuset eftersom det var blankis på stallplanen. Nero verkade trygg och avslappnad i sina broddar.


Idag var hela ridhuset öppet och vi var ensamma där initialt, vilket Nero diggar, mycket plats att springa på. Sambon var som sagt på plats för att fotografera idag, lite mörka bilder pga ljuset i ridhuset, men det blev ändå ok.

Passet idag blev med lite mer fokus på framåtbjudning då jag utnyttjade att vi hade hela ridhuset och lät Nero såväl skritta som trava på längs fyrkanten med god fart. Låter bilderna tala för sig självt...


                                           


Så där har vi lite bilder från idag...  



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards