Chocolicious

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Malin - 5 februari 2012 19:34

Vaknade upp i en för ovanlighetens skull mycket skön hotellsäng. Sovit som en prinsessa inatt. Tog oss en tur ner till den enorma frukostbuffen och njöt i gott och väl 1,5 timme av frukosten. Jag som i vanliga fall är väldigt enformig i min frukost, dvs yoghurt med flingor/musli och ett glas mjölk passade på att njuta desto mer nu. Åt utöver yoghurten med flingor som jag idag spetsade med hasselnötter, även ett gott grovt bröd med olika pålägg, färsk frukt och goda grönsaker, ägg med kaviar, apelsinjuice och avslutade med att smaka på norskt wienerbröd med kladdig fyllning   

Sen var magen full och vi passade på att utforska hotellets pool. Utcheckning kl 12, då vi satte oss i bilen för hemfärd. Hade en plan att hinna hem innan det blev mörkt. Hade nog snöat rätt rejält under natten för det var ett helt annat väglag än igår. Å för de som aldrig åkt E18 till Oslo kan jag meddela att den vägen är att jämföra med en dåligt skött och sketet smal liten landsväg. Hade väl kört i dryga 45 minuter när det blev totalstopp för en trafikolycka. Frontalkrock mellan två personbilar som vi senare läste oss till att de fått hämta med helikopter pga skadorna. Vi lyckades iaf smita in på en mindre väg och tog oss lite "offroad" tillbaks ut på E18 några mil längre fram. Så efter mycket om och men landade vi in i stallet vid 16.30 tiden, så jag skyndade mig att fixa stallet och kände över Jerez som verkade må bra. Bjöd på ett par morötter innan vi begav oss hemåt där mina två mysbjörnar väntade.


Så nu tar vi en lugn kväll hemma innan en ny vecka drar igång igen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards