Chocolicious

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Malin - 23 februari 2012 23:30

Så var stora dagen här då min sambo tar steget och blir gubbe  

Åt frukost tillsammans och firade den stora dagen med lite mysfrukost!

Åkte till stallet efter det där hästarna redan kommit ut och jag kikade en stund på Jerez som även där uppförde sig precis som vanligt! Busade och skuttade tillsammans med Wardon, så något större fel verkar det inte vara på honom.


Har jag inte världens underbaraste häst så sig   Tog med mig termometern ut i hagen och klappade och pussade lite på stjärnan! Sen tempade jag honom helt sonika ute i det fri och den sötaste pållisen stod helt still under tiden  

37,2 idag med, så det finns inget att anmärka på.

Passade även på att känna lite på skapet och det känns som om han vore mindre öm idag för han viftade lite förstrött med hoven efter en stund!


Så nu hoppas vi att det får vara lugnt eftersom jag ska åka bort i helgen!


Hem från stallet och packade och dolade för nu bär det av till Hovfjället torsdag till söndag för lite skidåkning!

Var framme vid Hovfjället vid 17-tiden på eftermiddagen och vilken stuga vi har. Helt nybyggd och otroligt fräsch och välutrustad! Rekommenderas verkligen!


Trevlig kväll med god mat och gott sällskap i firandet av sambon!


See you later... 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards