Chocolicious

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Malin - 16 mars 2012 18:34

Så var jag inne i mina marathonnätter, dvs när jag jobbar fem nätter på en vecka och tre nätter i rad.

Gjort de två första och nu har jag avverkat den första av trippelnätterna.

Gick bra att jobba inatt och jag åkte till stallet efter jobbet.

Släppte ut samtliga hästar, mockade och fixade mat.


Lite trist väder med gråmulet och småregn, kladdigt och lerigt i hagen så hästarna tvärnitade på vägen ut och fick övertalas att ta sig igenom insläppet och ut i själva hagen där det torkar upp.


Har kikat igenom nästan samtliga sadelsidor efter begagnade Frank Baines sadlar av aktuell modell och storlek! Verkar dock inte finnas så många ut, och de som ligger ut är ute för samma pris som den jag redan har hemma på prov.


Får vänta ända tills måndag med provridningen i sadeln, eftersom Jerez får vila två dagar nu när jag är mellan nätter. Sen har jag planerad uteritt tillsammans med Sari på söndag, och då vill jag inte ge mig ut i lånad sadel för mycket pengar, utan då får det bli den fina hoppsadeln som jag redan äger  


Nu blir det lite hemmamys med min fina busbjörn  


 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards