Chocolicious

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Malin - 24 mars 2012 17:30

Så var det natthelg för min del igen och således fick Jerez vila idag när jag är mellan två nätter. Åkte till stallet direkt på morgonen och släppte ut pållisarna. Fint väder och nöjda hästar som luffsade ut i hagen. Mockade och fixade iordning maten innan jag åkte hem för att sova.


Här inplanerad uteritt tillsammans med Sari imorgon eftermiddag, och hoppas på att få tid för dressyrträning för Susanne under veckan. Har även börjat kika lite så smått efter lämpliga pay&ride och pay&jump samt någon mindre dressyrtävling fram mot sommaren. Gäller ju att vara ute i god tid och planera för att få en bra uppladdning.


Tanken är ju att jag ska träna för dressytränare varannan vecka nu och sen komma ut och miljöträna på lite mindre tävlingar och pay varianter så själva tävlingsplatsen inte behöver bli en sån stor grej. Hoppas hinna med ett par besök under försommaren och om allt går bra köra ett par lite mer seriöst under hösten.


Så fortsättning på planeringplanet lär följa.... 


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards