Chocolicious

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Malin - 31 mars 2012 19:30

Idag fick jag således äntligen med mig sambon för att fota och filma lite i nya sadeln. Alltid roligt att se hur jag sitter i den och hur vi rör oss som ekipage i den. Dessvärre var det inget toppenväder att fota i för det blåste svinkallt och medförde att Jerez var väldigt laddad och på tårna. Svårt att få till riktigt bra ridning då.


Jobbade ett sedvanligt lösgörande pass där jag jobbade vidare en del på det som vi gick igenom på träningen i onsdags, dvs att lösgöra i lite lägra rundare form. Jerez var som sagt pigg idag och låg på rätt ordentligt, så det blev mycket halvhalter och påminnelser om att vänta i mina kommandon och inte hitta på eget arbete.


Lite bilder iaf...


Skritt


             



Trav lättridning


             



Trav nedsuttet


       



Å så lite galopp...


     



Å här bjuder jag på en fin bild när Jerez leker...notera hur fint han krullar ihop sig utan att jag ens håller i tyglarna...   



 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards