Chocolicious

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

GHS dag 1

Av Malin - 27 april 2013 23:30

Så var första dagen här i Göteborg avklarad.

Blev väckt redan 4.30 av Bagheerabus som var myssugen, så det blev en halvtimmas mys och sen gick vi upp.

Tåget gick 07.18 och med endast 18 minuters försening så var vi på plats i Göteborg vid strax efter 10. Lämnade in väskorna på hotellet och begav oss till Scandinavium och Svenska Mässan.

Idag hade vi heldagsbiljett till GHS Club, vilket innebar att vi fick gå in i VIP.entren och garderob ingick i priset. Dessutom ingick såväl lunch som middagsbuffe i deras Clubmatsal.


Blev en fullspäckad dag där vi förutom att titta på Dressyrens världscupfinal även tittade på Gothenburg Trophy hoppningen och tog en tur på mässan.


Maten var bra, det var helt underbart att ha tillgång till garderoben, där vi kunde hänga in vad vi shoppade allt eftersom, och dessutom hade vi bra platser.


Trötta och nöjda begav vi oss sedan till hotellet för en skön natts sömn.


Bjuder på lite härliga bilder från dagens tävlingar....med många fina ekipage   


Minna Telde med sin svarta skönhet...!

         


Patrik Kittel på banan...

     


Isabelle Werth red i hjälm...en av få i dressyren!

 


Å så den blivande vinnaren Helen Langehanenberg...

 


Följt av fina fina Anton....  ....vilken ritt de bjöd på!

         


Å så Edward Gal....med Glocks Undercover....

   


Å slutligen Jerich Parzival...

     


....som avslutade med att lipa åt publiken...vilket han även gjorde under hela priscermonin....

   

Slutligen de tra pristagarna..!

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 24 september 2017 21:02


Stallet på förmiddagen idag då jag skulle jobba extra på eftermiddagen. Nero skrittades till Nysäter och tillbaka, idag var det lite mera drag under galoscherna, men efter några tillsägelser och lite mer fokuserat arbete så skrittade han hemåt. Är ...

Av Malin - 23 september 2017 20:45

Älgjakten närmar sig med stormsteg och idag tog pappa och jag en sväng till skogen för att röja iordning vid passen och se till att allt är helt och i ordning.       Stallet idag väntade uteritter med båda killarna. Dino och jag red halvvägs...

Av Malin - 22 september 2017 20:45

Så härligt att få vakna upp imorse och veta att jag är ledig. Ägnade förmiddagen åt mina pållisar som fick varsitt ridpass. Dino fick ett pass på ridbanan idag, där fokus låg på att rida igenom programdelar till nästa helgs tävling. Dino skötte sig f...

Av Malin - 21 september 2017 20:30


Även idag jobbade jag hela dagen och åkte till stallet direkt efter jobbet. Var på kurs i Örebro och vart således lite sen. När jag fixat färdigt i stallet och skulle hämta mina killar från hagen så är det en varg på gärdet, ca 50m från mina pållis...

Av Malin - 20 september 2017 20:30


Även idag jobbade jag fram till kl 17 och hade däreter insläpp i stallet på min agenda. Blir ganska långa dagar hemifrån när jag åker vid strax efter kl 7 och är hemma igen vid 20-tiden på kvällen. Idag hade Dino vilodag och Nero och jag skrittade ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards