Chocolicious

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Malin - 7 juni 2013 19:15

Så var äntligen denna vecka till ända och lite lediga dagar väntar för min del, innan jag går in i sista arbetsveckan innan semestern.

Jobbade till 16 och hämtade sedan ut maskmedlet till Nero och Bosse.

På plats i nya stallet väntade Nero i boxen, då han hade blivit väldigt upprörd när ridskolan tog in de andra hästarna, så de hade fått ta med honom ner iaf. Suck....!


Borstade och pillade en stund med honom, och sedan tog vi en promenad i det sköna vädret och betade lite gräs. Bad även Minna kika när jag gick/sprang med honom för att kontrollera hältan. Å det går åt rätt håll, men långsamt.

Mockade och plockade fram mina förberedda foderhinkar/påsar och bar ner till stallet.


Så här ser det ut i min provisoriskt inredda transport...Där jag just nu hade både foderutrymme och förvaring av diverse prylar! Men det funkar förvånansvärt bra!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards