Chocolicious

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Malin - 11 maj 2014 17:45

Idag hade Nero välförtjänt vilodag och jag skulle även passa på att hinna med avmaskningen eftersom det är 96 timmars karens och vi ska tävla på fredag igen, så var det antingen nu, eller efter de två nästföljande tävlingarna som det kunde ske.

Så efter att ha krånglat runt lite mellan olika apotek innan jag kunde hämta ut medlet, så åkte jag till stallet och hann med att mocka och fixa mat, samt vika tvätt innan pållarna fick komma in.


Har regnat hela dagen, så Neros täcke var dygnsurt, men pållen var torr vilket är meningen. Hade dock rullat sig i leran så huvudet var lerigt värre. Så efter att ha sprutat in avmaskningen i munnen så fick det blir lite borstning och rengöring av pluttisen.


Hemma har jag även avmaskat kissekatterna och hunnit med att baka en hel del under dagen. Blev kanelbullar, chokladtryffelkaka med rostade nötter och en rabarberpaj. Å allt detta eftersom vi ska till mamma och pappa ikväll för att äta tacos och spela spel. Då fick vi stå för efterrätten. Så det hoppas vi blir bra!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards