Chocolicious

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Malin - 14 maj 2014 16:18

Idag var det skrittur på schemat för Nero. Även idag bjöd vädet på uppehåll och lite solsken, så vi tog en sväng längs vägen på långa tyglar.


Nero är så himla mysig för han bara trampar på, nöjd och glad och bryr sig inte det minsta om bilar, vespor etc. Satt och filurade under dagens tur ifall jag inte ska ta och köra hem honom en sväng och rida ut hemma. Vi har ju världens finaste ridvägar här hemma, istället för de tråkiga varianterna som finns i stallet.

Får nog bli ett projekt för nästa vecka kanske till helgen om vädret ser ok ut.


Preliminära startlistor för fredagens tävling på Hammarö - Equality Line har kommit ut och jag verkar starta vid 14.30 Så det blir lagom eftersom jag ska jobba natt hela helgen sen. Så då är det skönt att få sova lite på morgonen och ändå vara hemma i god tid innan jag ska till jobbet.


Nu i maj är det faktiskt två år sedan jag provred Nero för första gången...lilla snutten vad han ser bäbbig ut   

 





Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards