Chocolicious

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Malin - 13 maj 2015 21:45

Snällaste Boel som vet hur mycket jag älskar färgade höpåsar, köpte med dessa åt mig idag...

 


Så nu har killarna fått fem var som jag har märkt ikväll. Ska bara köpa hinkar så är dom redo att användas   


Idag har jag ägnat mig åt tävlingsförberedelser på alla plan. Nero fick en tur runt skolan som lite omväxling och fick jobba på i en rund och mjuk form. Efter avslutad ritt fick Nero en rejäl dusch med schamponering och fick sedan stå ute i solen och torka med en påse hö medan jag smorde sadel, träns och övriga saker som behövde rengöring. 


Han stod lugnt i 40 minuter innan han plötsligt flippade ur och slet sig. Sen sprang han omkring på gården som en yster fölunge innan jag fick tag på honom och talade om för honom vad jag anser om liknande tilltag. 


Avslutade med att ha träning för Julia och Lando, vilket gick fint!


Väl hemma hade jag lite egen programridning då jag körde igenom programmen under sambons övervakning! 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards