Chocolicious

Alla inlägg den 30 september 2015

Av Malin - 30 september 2015 23:00

Idag fick det bli extra allt gällande ridningen eftersom vi slappade lite igår. Så idag skulle jag hinna med båda killarna på förmiddagen innan jobbet.

Började med Nero som idag fick ett dressyrpass på ridbanan. Red på kandaret idag för att ta igenom lite mer och idag la vi faktiskt lite fokus på att rida igenom delarna i MSVC1 programmet. Är lite sugen på att starta även MSVC1 på söndag i Kristinehamn, då det inte var så många startande och dessutom en domare som jag tycker dömer väldigt likt vad jag själv tycker.


Så då var jag tvungen att känna mig för om det kändes möjligt. Ska testa imorgon med innan jag bestämmer mig   


När vi tragglat färdigt på ridbanan med Nero bytte jag helt enkelt häst till Dino istället och en ny uteritt tillsammans med Anna och Sparven...å cykeln    Gick ännu bättre idag då Dino bjöd så härligt framåt och vi red lite längre än förra gången. Både killarna sköter sig med den äran och det är så härligt att ta med våra småkillar ut när de är så himla duktiga och okomplicerade.


När båda killarna var motionerade fixade jag stallet och återvände sedan hemåt!


Nu är det snart oktober månad, vilket innebär att det är alldeles strax ett år sedan jag åkte och tittade på den här lilla skrutten. Tänk att det redan har gått ett år....  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards