Chocolicious

Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Malin - 26 juni 2016 22:13

Idag skulle vädret enligt prognosen bjuda på massa regn och åska. Men det kom av sig innan det ens hade börjat och stannade vid lite regn. Åkte till stallet mitt på dagen, mockade och fixade stallet medan det regnade och sen hämtade jag in Nero. Fick sällskap av Anna och Jacke på en långritt. Red i dressyrsadeln idag för att verkligen kunna jobba loss honom efter gårdagens drabbning. 

 

Men det kom av sig från start då Nero naturligtvis kändes jättefin idag. Loss och bärig i samtliga gångarter. Körde en lång sträcka med travarbete där jag växlade mellan öppna, sluta och skänkelvikning längs vägen. Nero flöt fram och när vi tog oss an galoppen så var det med en superfin känsla. Suck...Som jag hoppas att vi kan ta med oss detta till tävlingen på fredag.


Hemma har jag läst bok och bakat... 

Idag blev det rabarberkladdkaka...MUMS! 

 



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards