Chocolicious

Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Malin - 30 juni 2016 22:54

Idag bjöd båda mina killar på väldigt fina dressyrpass. Dino var först ut och vi red ett kort men superfint pass på ridbanan. Å han är så härlig att rida. Skrittar runt spåret på långa tyglar. Travar på både spåret och på volter i form och med bra bjudning. Lägger volter, rider snett igenom och vänder över ridbanan. Fattar galopp för skänkeln,  galopperar på spåret och på volten. Saktar av och fattar ny galopp på volten. Travar och skrittar av. Duktigaste killen!

 

Snyggaste killen med lindade ben och dressyrsadeln idag!


När Dino var klar hämtade jag Nero istället. Blev en tur till ridhuset tillsammans med Anna och Jacke idag. Passade toppenbra eftersom det regnade ute och jag behövde rida igenom programmet ett par ggr inför imorgon. 

Nero bjöd på ett väldigt trevligt ridpass där jag fick en fin känsla. Vi red igenom programmet fyra ggr med allt bättre känsla. Hoppas vi kan ta med oss den känslan imorgon. 

 

Två trötta killar på väg hem igen... 

Var dock mycket spännande att spana på getter som pratade med oss längs vägen...båda hästarna höll på att dö första gången det bräkte till,  men nyfikenheten var större! 

 



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards