Chocolicious

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Malin - 21 april 2016 21:00

   

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska säga om vädret...jag hade väl tur med vädret trots allt!

Slutade jobbet vid 15.30 idag och hade som plan att skynda mig till stallet och hinna rida INNAN ovädret drog in. Det här mötte mig när jag körde ut från parkeringen...



Lagom tills jag var framme i stallet så började det vräka ner regn. Sprang in i stallet och tänkte att det nog fick bli en vilodag idag trots allt. Mockade, fixade mat och vatten till båda mina killar. Å när stallet var klart så släppte jag in övriga hästar och slutligen mina egna. Då slutar det regna och solen kommer fram igen. 

Så jag fixade iordning Nero och körde ett dressyrpass på ridbanan. Superfint underlag efter regnet och Nero fick jobba loss ordentligt. Mycket sidvärtsrörelser fokuserade vi på idag. Red skänkelvikningar i samtliga gångarter med gott resultat.


Nöjda återvände vi in utan att en enda regndroppe fallit på oss. 

Medan Nero åt mellis så mös jag med Dino i boxen. 

Å när jag sätter mig i bilen för att åka hem, ja då börjar regnet vräka ner igen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards