Chocolicious

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Malin - 3 september 2012 21:18

Ja så fick det bli idag.

Hade återbesök med Bagheera hos veterinären kl 16.30, så det var bara att åka direkt hem från jobbet, hämta kissen, till vet och var tillbaka hemma vid 18-tiden. Vi var där och bedömde knölen som han fortfarande har kvar på halsen, nu när hesheten har givit vika. Vet inte om vi blev så mycket klokare, de ultraljudade knölen och var tre veterinärer som kände och klämde. Å mattes bebis är helt underbar. Han sitter så snällt still och rör inte ett morrhår under hela tiden. Får alltid höra att jag har världens snällaste katter, vilket känns kul!


Iaf så ska de skicka en remiss till Solstadens Djurklinik i Karlstad för bedömning och ev operation av knölen. Så fortsättning lär följa!


Så det var bara att släppa in katterna och ge dem lite plåster på såren blötmat, och sedan vända bilen till stallet.

Eftersom klockan var så pass mycket, så fick Nero vilodag idag. Så jag fixade maten och mockade undan, pratade och pillade lite på Nero innan jag återvända hemåt igen.


Imorgon skulle vi haft hovis på besök, men han ringde idag och hade haft ryggskott som inte var helt bra, så han skulle försöka med en häst om dagen, och vi fick ny tid på fredag förmiddag, vilket egentligen passade mig bättre. Så imorgon hoppas jag hinna rida på stjärnan!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards