Chocolicious

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Malin - 6 juni 2012 11:51

Yes...idag började vi således stallbesöket med att avmaska Nero så vi blir av med den snuskiga masken. Sen fick han gå ut i hagen. Gick fint att ta ut honom och han verkade mer lugn och tillfreds från start idag. Sprang något varv innan han började beta och sen brydde han sig inte direkt om övriga hästar.


Jag passade på att fixa färdigt stallet och sen tog jag med mig skottkärran ut och mockade rent i hagen. Tungt, men men det är sådant som måste göras.


Idag är både sambon och jag lediga, ska bli skönt att hinna umgås utan massa måsten!   


Passade även på att förändra utseendet lite på bloggen, alltid är det väl någon som sätter kaffet i vrångstrupen när dom kikar in. Skönt med lite nya färger en stund...å det bästa är ju att om man inte trivs så är det bara att byta tillbaka igen. Vet inte riktigt om jag gillar typsnittet på texten eller om det är för grötigt att läsa...vad tycker ni som läser?


Imorgon planerar jag att ta med mig Nero ut på en promenad i omgivningarna, så får vi se vad han säger om det...  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards