Chocolicious

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Malin - 28 mars 2013 22:36

Usch...idag blev en sådan här jobbig dag där jag hann med sju ggr så mycket som jag borde.

Jobbade 7-16 och åkte direkt till stallet. Snavkade en stund i solen med Jennifer & Lisa innan jag tog itu med mockning och att fixa fodret. Borstade sedan av en mycket smutsig liten gris som hade ägnat sig åt att rejsa i hagen tillsammans med Lisas nya ponny, dock med ett staket emellan. Så Nero var lerig under hela magen, samtliga ben och svansen såg ut som en lerkocka!

Å så fäller han något kopiöst just nu...suck!


Direkt från stallet vidare till ICA för att handla. Var naturligtvis 200 personer där och väldigt stojigt och trångt. Mycket var slut..vilket känns lite trist. Men jag tog mig igenom med livet i behåll och 1000kr fattigare.


Hemma vid 18.30, packa upp varorna och sedan 30 minuter på löpbandet, duscha och sedan äta lite middag som sambon fixat.


Hann även med att ta reda på var jag ska vara funktionär imorgon och vilken tid jag förväntas infinna mig. Tursamt nog blev det eftermiddag för min del, så jag kan få lite sovmorgon. Ska vara tidtagare imorgon...tjohoo!


Hoppas även hinna med en uteritt tillsammans med Madde imorrn...vore trevligt!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards