Chocolicious

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Malin - 4 mars 2013 14:15

Jaa...hur spendrar man all sin lediga tid när man inte får rida....?

Jo men plockar med sådant som man aldrig hinner annars. Så idag har hag rullat ihop alla nytvättade benlindor och lagt in i rätt hylla, jag har även gått igenom schabraklådorna och lagt dom efter färg istället för bara trycka ner dem i den lådan där det finns plats. Blir mer lättöverskådligt då.


Vill inte veta hur många schabrak jag är ägare till, då det helt enkelt är alldeles för många, men det fyller iallafall tre stora IKEA-lådor och borde var runt 40 stycken iaf.

MIna benlindor är inte riktigt lika många, men visst finns det några att välja på....  


 

Gröna, vinröda, röda, svarta, gråa...


 

Gula, benvita, vita, vita och vita igen....



    

Mörbruna, bruna, latte, och två nyanser av beige...



 

Midnattsblå, marinblå, blå, ljusblå och turkosa....


Ja å så saknas det väl ett antal som är i tvätten just nu, bla flera gråa benlindor....så efter lite räknande så har jag väl mellan 25-30 par benlindor....  


Så efter avslutat stall hann jag öven med att städa hemma...skojsigt värre!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards