Chocolicious

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Malin - 7 mars 2013 18:25

Idag var det dags att köra hö till Nero, så det upptog en stor del av förmiddagen. Tungt, men så skönt när det är på plats.

Efter att ha kört upp transporten till stallet passade jag på att mocka och fixa Neros mat. Hästarna såg ut att njuta i solskenet när jag stod och kikade på dem.


Hämtade sedan in Loffe från hagen, då ja fått lov att låna honom även idag för en skrittur i solskenet.

Så på med alla grejor och sedan ut i solskenet. Skrittade en runda på ca 45 minuter och Loffe kändes pigg och nöjd. Jobbade även idag med lite skänkelvikningar över vägbanan, lite öppna, slutna och halter.



Loffe på solskenstur   

 


Väl tillbaka i stallet bjöd jag Loffe på morötter och tog mig sedan an Nero som precis som in från hagen. Pussades och myste en stund innan det var dags att återvönda hem. Nu börjar Neros helvila lida mot sitt slut, och söndag är sista dagen med för hans två lediga veckor, sedan väntar vila kombinerat med arbete för hand! Ser vi fram emot!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards