Chocolicious

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Malin - 10 juni 2013 21:19

Jobbat 7-16 idag och åkte direkt till stallet efter det. Hämtade Nero från hagen och gick ner med honom till boxen för att äta eftermiddagsmat. Sen släppte jag in Bosse och började med att städa ur Louies box. Torka krubba, vattenkopp, sopa väggarna från spindelväv och sopa golvet. Sen in med 6 påsar pellets och på med varmt vatten så det sväller och jag kunde bilda en nya bädd till Nero. Sen gick jag ner och hämtade täcken och foderpåsar och slutligen hämtade jag upp Nero och släppte in honom i den nya boxen. Han kikade lite nyfiket omkring sig och verkade nöjd med sitt nya spanfönster.


Plockade in fodertunnorna och ställde iordning, och sen fixade jag maten till Nero. Imorgon blir det till att plocka iordning i sadelkammaren med alla grejor, så nog finns det att göra.


Sen var det dags för stallmöte och planering inför sommaren och avslutade med middag hos mamma och pappa!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards