Chocolicious

Alla inlägg den 29 januari 2016

Av Malin - 29 januari 2016 21:00

Äntligen var dessa nätter avklarade och jag sov av vid lunch idag. Åt frukost och sen begav jag mig för att hämta upp Anna för en liten utflykt. Först landade vi in på Granngården där rean började idag. Jag hittade ett reflexridtäcke och en burk med silikonsnoddar till knoppning, båda på 70% rea. Perfekt!


Sen åkte vi vidare till Skottlanda kvarn för att hämta upp vårt beställda foder. Så nu är förråden påfyllda för ett bra tag framöver. Väl tillbaka i stallet hade vi tänkt rida ut tillsammans, men då blåste det upp till storm och regnade på tvären. Höstarna stod och tryckte i hagen och ville bara in, å då kändes det knappats så vänligt att tvinga ut dem i skitvädret igen. Så efter att ha fixat stallet och släppt in killarna så hjälptes Anna och jag åt att bära in allt foder på plats.


Återvände hemåt där jag bara bytte om och sen rullade jag och sambon till ICA för veckohandling. Sen kväll innan vi hade maten fixad och efter det väntade soffan. Trött och mätt!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards