Chocolicious

Alla inlägg den 30 januari 2016

Av Malin - 30 januari 2016 21:30

Idag blev ytterligare en dag fylld till bredden. Jag förstår inte att dygnet alltid tycks ha för få timmar för allt som jag vill göra. Sovmorgon och frukost tillsammans med sambon och katterna. Därefter till sambons föräldrahus för att fortsätta sortering och städning. Var där tillsammans med mina föräldrar och Andreaz, käkade lunch och bröt slutligen upp vid 15-tiden. Hem för ombyte och sen vidare till pållarna.


Uteritt tillsammans med Anna stod på agendan idag. Fullt reflexpåpälsade gav i oss ut i skymningen och red en härlig tur med mycket fart på pigga hästar. Hann blir riktigt mörkt innan vi var tillbaka i stallet och övriga hästar väntade ivrigt på att få komma in när vi var tillbaka. Vad väldigt mjuka och fint sviktande vägar att rida på idag, vilket känns lite konstigt så här i januari månad. Härlit att kunna rulla på långa sträckor i galopp.

Nero känns fortsatt väldigt nöjd och belåten på bettet, och matte är supernöjd som slipper ha dragkamp eller glappkontakt på uteritterna.



Imorgon väntar Pelle-träning för mig och Nero. Vi ska till Dammängens nybyggda ridhus, spännande!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards