Chocolicious

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Malin - 27 oktober 2012 19:02

Så har min dag sett ut.

Tog en välförtjänt och skön sovmorgon och åkte till Örebro efter frukost. Kikade in på Hööks och köpte täckesimpregnering samt ett nytt träns till Nero. De hade ju 15% rabatt och jag har gått och kikat på ett av deras träns en längre tid, så nu slog jag till.

Nödvändigt....näää, kul...JAAAA!   


Bildkälla Hööks.se


Ett svart, rundsytt träns som är jättemjukt och trevligt i kvaliteten. Hoppas kunna ta bild med Nero i imorgon!


Sen tog vi även en sväng förbi Till Häst...där jag sällan hittar något, men idag hade dom lite REA, så jag shoppade ett allroundschabrak med matchande huva...som vi kan ha när vi ska göra karriär som hoppekipage...eller när vi bara vill skojsa till det lite kanske   


 


Jaja, efter avslutade shopping åkte jag raka vägen till stallet för att släppa in alla pållisarna. Så in med eftermiddagsmat å så var det bara att börja från ena kanten av hagarna och jobba sig framåt. Tillslut var alla hästar inne med rätt täcken och mumsade förnöjt på maten. Borstade Nero och myste en stund innan jag återvände hemåt för mys med resten av familjen!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards