Chocolicious

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Malin - 28 oktober 2012 18:54

Jaha, då har man agerat flyttkarl..eller kvinna i mitt fall kanske? Syster har flyttat till ny lägenhet och jag och sambon har släpat möbler tills armarna värker.

Stallet på eftermidaagen för min del, blir ju dock lite tight med tid eftersom byte från sommar till vintertid medför att dagen blev lite kortare.


Mockade och hämtade sedan in Nero, eftersom Lotta frågade om jag och Nero vill hänga med henne och Louie ut på en skrittur. Å det är klart att vi hängde med på detta. På med varma kläder, och Nero fick prova sitt nya träns idag. Är mycket nöjd, å det verkor som om Nero oxå gillade det. Så vi skrittade iväg i solskenet tillsammans. Red den vanliga skrittrundan som jag och Eva tagit ett antal ggr vid det här laget. Blev dagen till ära omkörda av en traktor med ett släp fullt med ensilagebalar och som dessutom hade en bal fram i gripdelen. Nero tyckte nog det var lite läskigt, men stannade bara och kikade under lugg. Bilar och sådant bryr han sig inte om alls.


Skön skrittur, även om det blev lite kallt mot slutet. Efter avslutad ritt fick Nero njuta av eftermiddags mat och mys i boxen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards