Chocolicious

Alla inlägg den 11 december 2016

Av Malin - 11 december 2016 20:30

Inledde dagen med att fira tredje advent med frukost i min ensamhet, lite mysigt faktiskt!


 

Idag jobbade jag till kl 16 och hade inplanerat ett besök i ridhuset med båda killarna. Så på plats i stallet skyndade jag mig att mocka och fixa stallet så allt skulle vara klart när vi kom tillbaka. Gick ut i hagen och hämtade in hästarna, bara för att inse att båda mina verkade ha lekt kasta gris i hagen, fast med varandra. Fy fasiken hur de såg ut. Dino var geggig om hela benen och halsen, trots halstäcke, och täcket var helskitigt.


Nero såg ut som om han hade stått med pannan före i gyttjan, för hela huvudet såg förjävligt ut. Så det var ju bara att glömma ridhusbesök där. Fick istället leta fram schampo, yes och en hink med varmvatten och handtvätta mina hästar. SUCK! Visst är det roligt att ha häst ibland!


Kvällen spenderades istället hemma i soffan med mina älsklingar...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards