Chocolicious

Alla inlägg den 30 december 2016

Av Malin - 30 december 2016 22:15

Härlig dag som inleddes i stallet även idag.

Båda killarna reds ut idag och Dino red jag till elskåpet och tillbaka. Mycket travarbete, men även en del galoppjobb. Fin bjudning och bra i ramen! Blåste dock rejält...


 


Nero och jag red runt skolan idag. Även Nero kändes fin efter gårdagens dressyrpass och rullade på med jämn bjudning i den lite lägre rundare formen idag. Viktigt att kunna variera både form och graden av samling oavsett om vi är på ridbanan eller ute i naturen.


När båda killarna var motionerade och stallet fixat så rullade jag hemåt för lunch och dusch.

Direkt vidare till Loka Brunn där jag hade inbokad helkroppsmassage med lerbädd. Så himla skönt och verkligen njutbart!

Härligt att få unna mig själv lite egentid och bara slappna av. Rekommenderas verkligen!


Vidare från Loka till jobbet för att köra kvällspasset där!


Imorgon är det dags för vår årskrönika för 2016, alltid lika rolig att få en flashback för tiden som har varit!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards