Chocolicious

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Malin - 9 oktober 2013 21:42

Idag blir min älskade Bagheera 4 år....stora pojken   

Har ägnat morgonen åt att mysa med honom och lyxa till det lite extra med godis och till kvällen blir det räkor.


 


Idag stod dressyr på schemat för mig och Loffe. Fick bli ridhuset eftersom vädret inte visade sig från sin bästa sida. Idag var det en väldans pigg och alert herre som verkligen laddade under passet. Körde en genomkörare med lösgörande travarbete med en del sidvärtsrörelser och fortsatte med galopparbete där jag jobbar mycket med att få honom att sätta in bakdelen under sig och mig själv att komma ner i sadeln ordentligt. Fick till en bra känsla allt eftersom vi hittar varandra. Red även igenom programmet idag och kände lite på de olika delarna. Är ju mycket häst att placera in på en 40m bana iallafall när det ska ridas lite ökningar.


 


Idag kom preliminära startlistor ut, och det ser ut som om våran starta blir först efter lunch....skönt med lite sovmorgon.


Ikväll har jag även slutfört det sista på jakttornet, blev riktigt bra faktiskt!


 


Imorgon kör jag ytterligare ett dressyr passs med Loffe och hoppas även hinna med att tvätta lite hästprylar på förmiddagen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards